Marketing

Smycze Reklamowe

Off 20
5.00 avg. rating (88% score) - 1 vote

Mamy czasy, w których nikt nie ma czasu na nic. Długie opisy i wielostronicowe historie zawierające jedynie suche fakty nikogo nie przekonują do zakupu produktu ani nie świadczą o prestiżu firmy. Wizualizacja, minimalizacja i skrócenie to koncepty, bez ogarnięcia których będzie nam ciężko funkcjonować na dzisiejszym rynku.
Jeśli wiemy, co chcemy sobą reprezentować jako firma, to dobre logo jest kluczem do sukcesu. Zwarta, jasna i pomysłowa koncepcja logotypu jest na wagę złota i może nas sporo kosztować, ale korzystać z niej będziemy latami. To nasza wizytówka, drukowana nie tylko na papierze ale również na gadżetach takich jak smycze reklamowe, kubki czy koszulki. Jeśli odpowiedzialnie i umiejętnie zaprezentujemy wizualnie naszą markę i myśl przewodnią przyświecającą naszej firmie to możemy być prawie pewni, że dzięki takim działaniom klienci odbiorą nas jako profesjonalistów. Bardzo często nie doceniamy roli identyfikacji wizualnej w biznesie i nie zwracamy na nie uwagi, ale jest to błąd.

Zobacz także nasze pozostałe artykuły:

About the author / 

admin

Nasza sonda:

Czy znalazłeś na naszej witrynie internetowej ciekawe artykuły tematyczne?

View Results

Loading ... Loading ...

Kontakt:

Emailmietek012[malpa]o2.pl
Tel[021] 368 12 08
MiastoŻagań

Nowe komentarze:

Losowe wpisy:

  • Agencja reklamowa Kraków

    Każdego roku firmy wydają lwią część swoich dochodów na promocję. Ich prezesi wiedzą bowiem, że bez reklamy osiągnięcie sukcesu nie jest możliwe. Co więcej, ignorując jej znaczenie trudno byłoby również utrzymać już wypracowaną pozycję. Dobra agencja reklamowa Kraków ma zatem co robić. Jej klienci potrzebują bowiem nie tylko spotów informujących o nowych produktach, usługach czy…

  • Szkolenia biznesowe

    Każdy dobry przedsiębiorca musi zdać sobie sprawę z tego, że to właśnie na jego barkach spoczywa odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie swoich pracowników. Właściciel firmy, który nie inwestuje w kursy oraz szkolenia specjalistyczne z danej branży dla swoich pracowników kategorycznie nie może wymagać od nich umiejętności, których nie mieli okazji nabyć. Wielu nieuczciwych pracodawców nie zdaje…